Vítejte na našich nových webových stránkách!

Reklamační řád

  1. Úvodní ustanovení

    1.1 Tento reklamační řád (dále jen „Řád“) upravuje vzájemná práva a povinnosti kupujícího a provozovatele e-shopu lékárny "ZdravíPlus" (dále jen „Provozovatel“).

    1.2 Reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek e-shopu a jeho cílem je nastavit postup při reklamaci zboží zakoupeného v e-shopu.

  2. Reklamace zboží

    2.1 Kupující má právo na reklamaci zboží v souladu s platnými právními předpisy České republiky.

    2.2 Reklamace se týká vad, které se projeví po převzetí zboží.

    2.3 Kupující je povinen neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne zjištění vady, oznámit Provozovateli reklamaci e-mailem na adresu reklamace@zdraviplus.cz. V předmětu e-mailu uveďte "Reklamace - [číslo objednávky]".

  3. Postup při reklamaci

    3.1 Provozovatel se zavazuje vyřídit reklamaci co nejrychleji a nejpozitivněji.

    3.2 Kupující je povinen poskytnout veškeré informace a dokumenty, které usnadní vyřízení reklamace (fotografie zboží, číslo objednávky, popis vady apod.).

    3.3 Provozovatel je oprávněn v případě složitější reklamace požádat kupujícího o dodatečné informace nebo ověření.

    3.4 Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne oznámení reklamace.

  4. Závěrečná ustanovení

    4.1 Tento Reklamační řád je platný od uvedeného data a nahrazuje předchozí verzi.

    4.2 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu Reklamačního řádu. Aktuální verze Reklamačního řádu je vždy dostupná na webových stránkách e-shopu.

    4.3 Všechny spory vyplývající z reklamace zboží budou řešeny smírčím řízením nebo soudní cestou podle platných právních předpisů České republiky.

    4.4 Tento Reklamační řád byl vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž každá strana obdrží jeden.